ישנם מעט מאוד חוקים כאשר מדברים על צילום רחוב. רבים העוסקים באומנות זו מעדיפים למקם עצמם כצופים - אך יש גם כאלו שלא מהססים להיות נוכחים בסצנות אותן הם מתעדים. במקום להמתין שיתרחש ארוע אותו יתפסו בעדשה - הם יעשו דבר מה כדי שהוא יתרחש.
ציידים או מלקטים, למעשה אין רף כניסה כדי לקחת חלק בצילום רחוב. בדומה לכתיבה - האפשרויות הן בלתי מוגבלות. ואם כך הדבר - כיצד מחליטים מהי עבודה טובה? מהן האיכויות המשמעותיות בסופו של דבר?
הצלם בארט קוטסייר עובד בימים אלה על ספר אומן בשם "מסעות לילה". הוא יוצא מביתו בשעות בהן רובנו הולכים לישון. במהלך למעלה מעשר שנים מטייל בארט בערים אירופאיות רבות - אך בעיקר באמסטרדם ובפריז שם הוא מתגורר בימים אלו. בארט מוצא עצמו בסמטאות צדדיות עד הנץ החמה.
ישנם מעט מאוד חוקים כאשר מדברים על צילום רחוב. רבים העוסקים באומנות זו מעדיפים למקם עצמם כצופים - אך יש גם כאלו שלא מהססים להיות נוכחים בסצנות אותן הם מתעדים. במקום להמתין שיתרחש ארוע אותו יתפסו בעדשה - הם יעשו דבר מה כדי שהוא יתרחש.
ציידים או מלקטים, למעשה אין רף כניסה כדי לקחת חלק בצילום רחוב. בדומה לכתיבה - האפשרויות הן בלתי מוגבלות. ואם כך הדבר - כיצד מחליטים מהי עבודה טובה? מהן האיכויות המשמעותיות בסופו של דבר?
הצלם בארט קוטסייר עובד בימים אלה על ספר אומן בשם "מסעות לילה". הוא יוצא מביתו בשעות בהן רובנו הולכים לישון. במהלך למעלה מעשר שנים מטייל בארט בערים אירופאיות רבות - אך בעיקר באמסטרדם ובפריז שם הוא מתגורר בימים אלו. בארט מוצא עצמו בסמטאות צדדיות עד הנץ החמה.
ישנם מעט מאוד חוקים כאשר מדברים על צילום רחוב. רבים העוסקים באומנות זו מעדיפים למקם עצמם כצופים - אך יש גם כאלו שלא מהססים להיות נוכחים בסצנות אותן הם מתעדים. במקום להמתין שיתרחש ארוע אותו יתפסו בעדשה - הם יעשו דבר מה כדי שהוא יתרחש.
ציידים או מלקטים, למעשה אין רף כניסה כדי לקחת חלק בצילום רחוב. בדומה לכתיבה - האפשרויות הן בלתי מוגבלות. ואם כך הדבר - כיצד מחליטים מהי עבודה טובה? מהן האיכויות המשמעותיות בסופו של דבר?
הצלם בארט קוטסייר עובד בימים אלה על ספר אומן בשם "מסעות לילה". הוא יוצא מביתו בשעות בהן רובנו הולכים לישון. במהלך למעלה מעשר שנים מטייל בארט בערים אירופאיות רבות - אך בעיקר באמסטרדם ובפריז שם הוא מתגורר בימים אלו. בארט מוצא עצמו בסמטאות צדדיות עד הנץ החמה.