עמוד תקוע באדמה לצד מיכל בשטח פתוח, מעט עצים ובתים נראים באופק מתחת לרקיע. זהו הנוף המאחד את כל צילומיו של הצלם סטפן גיל בספרו החדש.
הנוף משתנה בין אביב לקיץ, בין שמש לגשם. אך אין טיפה אחת של מונוטוניות בצילומים. כמעט בכל צילום ישנה ציפור כלשהיא, כל אחת באיזה פעילות ייחודית משלה. אנו חוזים בארוע חד פעמי. העקביות של הרקע מחזקת את עוצמת עבודתו של סטפן.
מצד אחד אין חדש תחת השמש, ומנגד כל תמונה היא חדשה, ייחודית, ונדירה. ארוע שלא ישוב.
אך כל אלה הם דיבורים לאחר מעשה. במבט ראשון אין בספר מחשבה, אלא מבט מהופנט בעבודת אומנות יוצאת דופן.
עמוד תקוע באדמה לצד מיכל בשטח פתוח, מעט עצים ובתים נראים באופק מתחת לרקיע. זהו הנוף המאחד את כל צילומיו של הצלם סטפן גיל בספרו החדש.
הנוף משתנה בין אביב לקיץ, בין שמש לגשם. אך אין טיפה אחת של מונוטוניות בצילומים. כמעט בכל צילום ישנה ציפור כלשהיא, כל אחת באיזה פעילות ייחודית משלה. אנו חוזים בארוע חד פעמי. העקביות של הרקע מחזקת את עוצמת עבודתו של סטפן.
מצד אחד אין חדש תחת השמש, ומנגד כל תמונה היא חדשה, ייחודית, ונדירה. ארוע שלא ישוב.
אך כל אלה הם דיבורים לאחר מעשה. במבט ראשון אין בספר מחשבה, אלא מבט מהופנט בעבודת אומנות יוצאת דופן.
עמוד תקוע באדמה לצד מיכל בשטח פתוח, מעט עצים ובתים נראים באופק מתחת לרקיע. זהו הנוף המאחד את כל צילומיו של הצלם סטפן גיל בספרו החדש.
הנוף משתנה בין אביב לקיץ, בין שמש לגשם. אך אין טיפה אחת של מונוטוניות בצילומים. כמעט בכל צילום ישנה ציפור כלשהיא, כל אחת באיזה פעילות ייחודית משלה. אנו חוזים בארוע חד פעמי. העקביות של הרקע מחזקת את עוצמת עבודתו של סטפן.
מצד אחד אין חדש תחת השמש, ומנגד כל תמונה היא חדשה, ייחודית, ונדירה. ארוע שלא ישוב.
אך כל אלה הם דיבורים לאחר מעשה. במבט ראשון אין בספר מחשבה, אלא מבט מהופנט בעבודת אומנות יוצאת דופן.