רינקה דיקסטרה גרה ועובדת באמסטרדם. את צילומיה היא לרוב מקדישה לפורטרטים בודדים. עבודתה מגיעה פעמים רבות בסדרות העוקבות אחרי בני נוער, צעירים במועדונים, חיילים, או נופשים בים.
מושאי צילומה לרוב עומדים אל מול המצלמה ומאחוריהם רקע מינימלי. עבודתה "צילומי חוף" המציגה מתבגרים על חוף הים בגודל כמעט טבעי, הוצגה במוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק והביאה לרינקה את ההכרה הבין לאומית.
בסדרה "חיילים ישראלים" התמקדה בחיילת צעירה בשם שני. הסדרה צולמה בין השנים 1999 ל-2003 ומציגה את שני בצבא ובביתה.
רינקה דיקסטרה גרה ועובדת באמסטרדם. את צילומיה היא לרוב מקדישה לפורטרטים בודדים. עבודתה מגיעה פעמים רבות בסדרות העוקבות אחרי בני נוער, צעירים במועדונים, חיילים, או נופשים בים.
מושאי צילומה לרוב עומדים אל מול המצלמה ומאחוריהם רקע מינימלי. עבודתה "צילומי חוף" המציגה מתבגרים על חוף הים בגודל כמעט טבעי, הוצגה במוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק והביאה לרינקה את ההכרה הבין לאומית.
בסדרה "חיילים ישראלים" התמקדה בחיילת צעירה בשם שני. הסדרה צולמה בין השנים 1999 ל-2003 ומציגה את שני בצבא ובביתה.
רינקה דיקסטרה גרה ועובדת באמסטרדם. את צילומיה היא לרוב מקדישה לפורטרטים בודדים. עבודתה מגיעה פעמים רבות בסדרות העוקבות אחרי בני נוער, צעירים במועדונים, חיילים, או נופשים בים.
מושאי צילומה לרוב עומדים אל מול המצלמה ומאחוריהם רקע מינימלי. עבודתה "צילומי חוף" המציגה מתבגרים על חוף הים בגודל כמעט טבעי, הוצגה במוזיאון לאומנות מודרנית בניו יורק והביאה לרינקה את ההכרה הבין לאומית.
בסדרה "חיילים ישראלים" התמקדה בחיילת צעירה בשם שני. הסדרה צולמה בין השנים 1999 ל-2003 ומציגה את שני בצבא ובביתה.