הצלם הצרפתי פאטריק באטלר מתמודד עם זהותו היהודית בספר צילומים חדש, עליו עבד מרבית מחייו. "לחקור את עצמך, משפחתך, זהותך - זהו אולי הדבר הקשה ביותר לעשותו. אתה עושה את זה כי אתה מוכרח" אומר באטלר.
החיפוש אחר זהות העסיק את פאטריק מאז ומעולם. אך תמיד הוא הסיט מעט את מבטו. הוא חקר את הצרפתים ממאלי, הערבים במרסיי, את הסינים בפאריז. "מצאתי הרבה נקודות משיקות איתם".
"מרגע ששחררת את עבודתך לעולם היא כבר אינה שלך, היא יצאה משליטתך. אם אחרים, גם אלו שאינם יהודים, אינם מזדהים איתה או מתחברים אליה - זה סימן שנחשלתי. מטרתי לפעול מעבר ליהדות אל עבר משהו אוניברסלי. כמו שדיאן ארבוס אומרת: ככל שאתה יותר ספציפי, ככה העבודה יותר כללית".
יום אחד ניגש לצלם את החשמלאי ומשורר יידיש מר פרידמן, שכנו. הוא ואישתו רו ריכר תמיד רבו. מר פרידמן ביקש להצתלם אל מול מכונת הכתיבה האהובה עליו כאשר ברגע האחרון אישתו נעמדה בפריים מאחוריו. אין מצב שהיא לא תהיה בפרייים! הרגיש פטריק את המתח באוויר.
הצלם הצרפתי פאטריק באטלר מתמודד עם זהותו היהודית בספר צילומים חדש, עליו עבד מרבית מחייו. "לחקור את עצמך, משפחתך, זהותך - זהו אולי הדבר הקשה ביותר לעשותו. אתה עושה את זה כי אתה מוכרח" אומר באטלר.
החיפוש אחר זהות העסיק את פאטריק מאז ומעולם. אך תמיד הוא הסיט מעט את מבטו. הוא חקר את הצרפתים ממאלי, הערבים במרסיי, את הסינים בפאריז. "מצאתי הרבה נקודות משיקות איתם".
"מרגע ששחררת את עבודתך לעולם היא כבר אינה שלך, היא יצאה משליטתך. אם אחרים, גם אלו שאינם יהודים, אינם מזדהים איתה או מתחברים אליה - זה סימן שנחשלתי. מטרתי לפעול מעבר ליהדות אל עבר משהו אוניברסלי. כמו שדיאן ארבוס אומרת: ככל שאתה יותר ספציפי, ככה העבודה יותר כללית".
יום אחד ניגש לצלם את החשמלאי ומשורר יידיש מר פרידמן, שכנו. הוא ואישתו רו ריכר תמיד רבו. מר פרידמן ביקש להצתלם אל מול מכונת הכתיבה האהובה עליו כאשר ברגע האחרון אישתו נעמדה בפריים מאחוריו. אין מצב שהיא לא תהיה בפרייים! הרגיש פטריק את המתח באוויר.
הצלם הצרפתי פאטריק באטלר מתמודד עם זהותו היהודית בספר צילומים חדש, עליו עבד מרבית מחייו. "לחקור את עצמך, משפחתך, זהותך - זהו אולי הדבר הקשה ביותר לעשותו. אתה עושה את זה כי אתה מוכרח" אומר באטלר.
החיפוש אחר זהות העסיק את פאטריק מאז ומעולם. אך תמיד הוא הסיט מעט את מבטו. הוא חקר את הצרפתים ממאלי, הערבים במרסיי, את הסינים בפאריז. "מצאתי הרבה נקודות משיקות איתם".
"מרגע ששחררת את עבודתך לעולם היא כבר אינה שלך, היא יצאה משליטתך. אם אחרים, גם אלו שאינם יהודים, אינם מזדהים איתה או מתחברים אליה - זה סימן שנחשלתי. מטרתי לפעול מעבר ליהדות אל עבר משהו אוניברסלי. כמו שדיאן ארבוס אומרת: ככל שאתה יותר ספציפי, ככה העבודה יותר כללית".
יום אחד ניגש לצלם את החשמלאי ומשורר יידיש מר פרידמן, שכנו. הוא ואישתו רו ריכר תמיד רבו. מר פרידמן ביקש להצתלם אל מול מכונת הכתיבה האהובה עליו כאשר ברגע האחרון אישתו נעמדה בפריים מאחוריו. אין מצב שהיא לא תהיה בפרייים! הרגיש פטריק את המתח באוויר.