hand scribbling

ריקי שחם פואטיקה, צילום, תרבות

לחשוב בקטן

לחשוב בקטן היה אחד מהקמפיינים לפירסום הידועים ביותר בכל הזמנים. מדובר במודעה שנעשתה לרכב החיפושית של חברת פולקסווגן. המודעה זכתה בתואר המודעה החשובה ביותר של המאה העשרים והוגדרה כמודעה שלא רק שיפרה את המכירות וקידמה את המותג אלא שינתה את פני עולם הפרסום מקצה לקצה.

כעשור לאחר מלחמת העולם השניה הפכה ארצות הברית למעצמת על, ותעשיית המכוניות קפצה קפיצה מטאורית ובפרט השוק של מכוניות גדולות ומרשימות לכל המשפחה. החיפושית, מכונית קטנה ומוזרה, נבנתה במפעל נאצי לשעבר ועוצבה בגרמניה הנאצית - אתגר מיתוגי לא פשוט בשנים של אחרי המלחמה.

פרסומות הרכבים של אותה התקופה התמקדו בלספק כמה שיותר מידע לצופה במקום בלשכנע אותו לרכוש את המוצר.
הלמוט קרון רצה להשתמש בפשטות של החיפושית בניגוד ללוקסוס שהיה פופולרי בתחום המיתוג של המכוניות באותה התקופה.

המודעה היתה מהפכנית בהיבטים רבים. בתקופה שכל המודעות הציגו מכוניות ראווה בשלל צבעים על מודעות ענק, המודעה של החיפושית היתה ברובה לבנה, עם מכונית קטנה בפינה, המודעה הודפסה בשחור לבן, והפונט בו נכתב הטקסט עוצב כאילו ברשלנות בכדי לשדר אמינות וישירות, ערכים נדירים בעולם הפירסום רווי הפנטזיה.

לחשוב בקטן מאת ריקי שחם

לחשוב בקטן

ריקי שחם

לחשוב בקטן היה אחד מהקמפיינים לפירסום הידועים ביותר בכל הזמנים. מדובר במודעה שנעשתה לרכב החיפושית של חברת פולקסווגן. המודעה זכתה בתואר המודעה החשובה ביותר של המאה העשרים והוגדרה כמודעה שלא רק שיפרה את המכירות וקידמה את המותג אלא שינתה את פני עולם הפרסום מקצה לקצה.

כעשור לאחר מלחמת העולם השניה הפכה ארצות הברית למעצמת על, ותעשיית המכוניות קפצה קפיצה מטאורית ובפרט השוק של מכוניות גדולות ומרשימות לכל המשפחה. החיפושית, מכונית קטנה ומוזרה, נבנתה במפעל נאצי לשעבר ועוצבה בגרמניה הנאצית - אתגר מיתוגי לא פשוט בשנים של אחרי המלחמה.

פרסומות הרכבים של אותה התקופה התמקדו בלספק כמה שיותר מידע לצופה במקום בלשכנע אותו לרכוש את המוצר.
הלמוט קרון רצה להשתמש בפשטות של החיפושית בניגוד ללוקסוס שהיה פופולרי בתחום המיתוג של המכוניות באותה התקופה.

המודעה היתה מהפכנית בהיבטים רבים. בתקופה שכל המודעות הציגו מכוניות ראווה בשלל צבעים על מודעות ענק, המודעה של החיפושית היתה ברובה לבנה, עם מכונית קטנה בפינה, המודעה הודפסה בשחור לבן, והפונט בו נכתב הטקסט עוצב כאילו ברשלנות בכדי לשדר אמינות וישירות, ערכים נדירים בעולם הפירסום רווי הפנטזיה.

לקריאה נוספת

לחשוב בקטן היה אחד מהקמפיינים לפירסום הידועים ביותר בכל הזמנים. מדובר במודעה שנעשתה לרכב החיפושית של חברת פולקסווגן. המודעה זכתה בתואר המודעה החשובה ביותר של המאה העשרים והוגדרה כמודעה שלא רק שיפרה את המכירות וקידמה את המותג אלא שינתה את פני עולם הפרסום מקצה לקצה.

כעשור לאחר מלחמת העולם השניה הפכה ארצות הברית למעצמת על, ותעשיית המכוניות קפצה קפיצה מטאורית ובפרט השוק של מכוניות גדולות ומרשימות לכל המשפחה. החיפושית, מכונית קטנה ומוזרה, נבנתה במפעל נאצי לשעבר ועוצבה בגרמניה הנאצית - אתגר מיתוגי לא פשוט בשנים של אחרי המלחמה.

פרסומות הרכבים של אותה התקופה התמקדו בלספק כמה שיותר מידע לצופה במקום בלשכנע אותו לרכוש את המוצר.
הלמוט קרון רצה להשתמש בפשטות של החיפושית בניגוד ללוקסוס שהיה פופולרי בתחום המיתוג של המכוניות באותה התקופה.

המודעה היתה מהפכנית בהיבטים רבים. בתקופה שכל המודעות הציגו מכוניות ראווה בשלל צבעים על מודעות ענק, המודעה של החיפושית היתה ברובה לבנה, עם מכונית קטנה בפינה, המודעה הודפסה בשחור לבן, והפונט בו נכתב הטקסט עוצב כאילו ברשלנות בכדי לשדר אמינות וישירות, ערכים נדירים בעולם הפירסום רווי הפנטזיה.

ריקי שחם

לחשוב בקטן

ריקי שחם

next song

חזרה

‎ריקי שחם - פואקטיקה, צילום ותרבות‎