hand scribbling

ריקי שחם פואטיקה, צילום, תרבות

בבית של מיק

הצלם הדני בנט ריי היה במקום הנכון ובזמן הנכון, כדברו, כאשר צילם לראשונה את להקת האבנים המתגלגלות. כאשר הגיעה הלהקה להופעה בדנמרק בשנת 1965 המפיקים היו חברים של ריי וכך הצליח להתלוות אליהם במהלך הביקור בסקנדינביה.

ריי התחבר עם בראיין, הגיטריסט, אשר התחבא לעיתים תכופות במדינה הצפונית בשביל לברוח מהמכבש של האבנים המתגלגלות - שהתגלגל בעצמו יותר ויותר מהר. כאשר ביצעו את סיבוב ההופעות בגרמניה חודשים ספורים לאחר מכן ריי היה הצלם היחיד שהסכימו שיתלווה אליהם, ״הוא כמו בן משפחה״ אמרו.

ריי בילה זמן רב בביתו של בריאן בצ׳לסי והחל לצלם אותו שם. לאחר שראה את התוצאות חשב מדוע לא לעשות סשן דומה עם כל אחד מחברי הלהקה. ביל וצ׳ארלי הסכימו במהירות, לריצ׳ארדס לא היה בית אז הם השכירו סוויטה בהילטון בשביל הסט. ג׳אגר קיבל את ריי לביתו רק לאחר שהובטח לו שיוכל לעשות קופה יפה מהתמונות עצמן.

למיק היו בביתו שני (!) טלפונים, דבר בלתי נתפס באותם ימים. מדלת הכניסה נכנסת מיד לחלל אחד גדול שכלל פינת ישיבה ומטבח המופרדים רק על ידי ספריית עץ - עיצוב חדשני בימים שכמעט כל בית התחיל במסדרון עם דלתות.

בבית של מיק מאת ריקי שחם

בבית של מיק

ריקי שחם

הצלם הדני בנט ריי היה במקום הנכון ובזמן הנכון, כדברו, כאשר צילם לראשונה את להקת האבנים המתגלגלות. כאשר הגיעה הלהקה להופעה בדנמרק בשנת 1965 המפיקים היו חברים של ריי וכך הצליח להתלוות אליהם במהלך הביקור בסקנדינביה.

ריי התחבר עם בראיין, הגיטריסט, אשר התחבא לעיתים תכופות במדינה הצפונית בשביל לברוח מהמכבש של האבנים המתגלגלות - שהתגלגל בעצמו יותר ויותר מהר. כאשר ביצעו את סיבוב ההופעות בגרמניה חודשים ספורים לאחר מכן ריי היה הצלם היחיד שהסכימו שיתלווה אליהם, ״הוא כמו בן משפחה״ אמרו.

ריי בילה זמן רב בביתו של בריאן בצ׳לסי והחל לצלם אותו שם. לאחר שראה את התוצאות חשב מדוע לא לעשות סשן דומה עם כל אחד מחברי הלהקה. ביל וצ׳ארלי הסכימו במהירות, לריצ׳ארדס לא היה בית אז הם השכירו סוויטה בהילטון בשביל הסט. ג׳אגר קיבל את ריי לביתו רק לאחר שהובטח לו שיוכל לעשות קופה יפה מהתמונות עצמן.

למיק היו בביתו שני (!) טלפונים, דבר בלתי נתפס באותם ימים. מדלת הכניסה נכנסת מיד לחלל אחד גדול שכלל פינת ישיבה ומטבח המופרדים רק על ידי ספריית עץ - עיצוב חדשני בימים שכמעט כל בית התחיל במסדרון עם דלתות.

לקריאה נוספת

הצלם הדני בנט ריי היה במקום הנכון ובזמן הנכון, כדברו, כאשר צילם לראשונה את להקת האבנים המתגלגלות. כאשר הגיעה הלהקה להופעה בדנמרק בשנת 1965 המפיקים היו חברים של ריי וכך הצליח להתלוות אליהם במהלך הביקור בסקנדינביה.

ריי התחבר עם בראיין, הגיטריסט, אשר התחבא לעיתים תכופות במדינה הצפונית בשביל לברוח מהמכבש של האבנים המתגלגלות - שהתגלגל בעצמו יותר ויותר מהר. כאשר ביצעו את סיבוב ההופעות בגרמניה חודשים ספורים לאחר מכן ריי היה הצלם היחיד שהסכימו שיתלווה אליהם, ״הוא כמו בן משפחה״ אמרו.

ריי בילה זמן רב בביתו של בריאן בצ׳לסי והחל לצלם אותו שם. לאחר שראה את התוצאות חשב מדוע לא לעשות סשן דומה עם כל אחד מחברי הלהקה. ביל וצ׳ארלי הסכימו במהירות, לריצ׳ארדס לא היה בית אז הם השכירו סוויטה בהילטון בשביל הסט. ג׳אגר קיבל את ריי לביתו רק לאחר שהובטח לו שיוכל לעשות קופה יפה מהתמונות עצמן.

למיק היו בביתו שני (!) טלפונים, דבר בלתי נתפס באותם ימים. מדלת הכניסה נכנסת מיד לחלל אחד גדול שכלל פינת ישיבה ומטבח המופרדים רק על ידי ספריית עץ - עיצוב חדשני בימים שכמעט כל בית התחיל במסדרון עם דלתות.

ריקי שחם

בבית של מיק

ריקי שחם

next song

חזרה

‎ריקי שחם - פואקטיקה, צילום ותרבות‎