hand scribbling

ריקי שחם פואטיקה, צילום, תרבות

חדר חושך

״הדפסות בחדר חושך עדיין מרתקות אותי!״ אומרת הצלמת הלונדונית ניקי מקלארון. צילום תמיד הקיף את חייה של ניקי מגיל צעיר, אך מהיום שהחלה לפתח את תמונותיה לבדה - הבינה כי מצאה את דרכה.

הקריירה של ניקי עדיין בתחילת דרכה, אך צילומיה מעבירים אופי ייחודי לה - רכים ועשירים, מסתוריים ומיסתיים. הטבע הוא מוטיב עקבי בעבודותיה, כמו גם הקפדה על תאורה טבעית. עבודה כזו מצריכה לא רק ידע מקצועי רב אלא גם גמישות בהתאם למזג האוויר ולאור בייחודי לכל יום. את התאורה ניקי ממשיכה אחר כך בתהליך הפיתוח האישי בחדר החושך.

בפרויקט האחרון, העבירה ניקי שמונה חודשים בטיבט בשביל חברת טקסטילים ידועה. החברה עובדת עם מקומיים המייצרים בדים מצמר היאק. כחלק מעבודתה העבירה ניקי זמן רב בהכרות עם האוכלוסיה וצילמה את אורך חייהם ולא רק את תהליך העבודה על הבדים עצמם.

כרגע מסע סביב העולם לפרויקט חדש אינו בא בחשבון, אך ניקי מנצלת את זמנה במחקר וחיפוש אחר האתגר הבא.

חדר חושך מאת ריקי שחם

חדר חושך

ריקי שחם

״הדפסות בחדר חושך עדיין מרתקות אותי!״ אומרת הצלמת הלונדונית ניקי מקלארון. צילום תמיד הקיף את חייה של ניקי מגיל צעיר, אך מהיום שהחלה לפתח את תמונותיה לבדה - הבינה כי מצאה את דרכה.

הקריירה של ניקי עדיין בתחילת דרכה, אך צילומיה מעבירים אופי ייחודי לה - רכים ועשירים, מסתוריים ומיסתיים. הטבע הוא מוטיב עקבי בעבודותיה, כמו גם הקפדה על תאורה טבעית. עבודה כזו מצריכה לא רק ידע מקצועי רב אלא גם גמישות בהתאם למזג האוויר ולאור בייחודי לכל יום. את התאורה ניקי ממשיכה אחר כך בתהליך הפיתוח האישי בחדר החושך.

בפרויקט האחרון, העבירה ניקי שמונה חודשים בטיבט בשביל חברת טקסטילים ידועה. החברה עובדת עם מקומיים המייצרים בדים מצמר היאק. כחלק מעבודתה העבירה ניקי זמן רב בהכרות עם האוכלוסיה וצילמה את אורך חייהם ולא רק את תהליך העבודה על הבדים עצמם.

כרגע מסע סביב העולם לפרויקט חדש אינו בא בחשבון, אך ניקי מנצלת את זמנה במחקר וחיפוש אחר האתגר הבא.

לקריאה נוספת

״הדפסות בחדר חושך עדיין מרתקות אותי!״ אומרת הצלמת הלונדונית ניקי מקלארון. צילום תמיד הקיף את חייה של ניקי מגיל צעיר, אך מהיום שהחלה לפתח את תמונותיה לבדה - הבינה כי מצאה את דרכה.

הקריירה של ניקי עדיין בתחילת דרכה, אך צילומיה מעבירים אופי ייחודי לה - רכים ועשירים, מסתוריים ומיסתיים. הטבע הוא מוטיב עקבי בעבודותיה, כמו גם הקפדה על תאורה טבעית. עבודה כזו מצריכה לא רק ידע מקצועי רב אלא גם גמישות בהתאם למזג האוויר ולאור בייחודי לכל יום. את התאורה ניקי ממשיכה אחר כך בתהליך הפיתוח האישי בחדר החושך.

בפרויקט האחרון, העבירה ניקי שמונה חודשים בטיבט בשביל חברת טקסטילים ידועה. החברה עובדת עם מקומיים המייצרים בדים מצמר היאק. כחלק מעבודתה העבירה ניקי זמן רב בהכרות עם האוכלוסיה וצילמה את אורך חייהם ולא רק את תהליך העבודה על הבדים עצמם.

כרגע מסע סביב העולם לפרויקט חדש אינו בא בחשבון, אך ניקי מנצלת את זמנה במחקר וחיפוש אחר האתגר הבא.

ריקי שחם

חדר חושך

ריקי שחם

next song

חזרה

‎ריקי שחם - פואקטיקה, צילום ותרבות‎