hand scribbling

ריקי שחם פואטיקה, צילום, תרבות

אני רוצה את דירטי הארי

קריירת הצילום של אנדי גוטס החלה לפני למעלה משלושים שנה. במשך כל השנים האלו צילם אנדי את השמות הגדולים ביותר בתעשיית הבידור.

כשסמואל ל ג׳קסון הגיע לאולפנים, היה לבוש במכנסי ברמודה קצרות וחולצה בצבע כתום זרחני, עם כובע בייסבול לראשו. בזמן שאנדי סידר את התאורה חזר ג׳קסון מחדר ההלבשה לבוש כולו שחור ונראה כמו רוצח שכיר. 

כאשר קיבל אישור לצלם את טוני קרטיס בביתו בלאס וגאס, התרגש אנדי מהזכות לפגוש באחד מאליליו. הוא מעיד כי ספר את הימים עד הטיול לארצות הברית. יום לפני הנסיעה קיבל טלפון מקרטיס עצמו - ומיד היה בטוח כי הצילומים בוטלו. למעשה קרטיס אמר שהוא מצפה ליום הצילומים אך כיוון שאינו מרגיש בטוב היה שמח אם אנדי יוכל לצלם אותו עוד פעם אחת כמו אייקון. קרטיס נפטר ימים ספורים לאחר מכן. 

כאשר רצה לצלם את קלינט איסטווד, דמיין אנדי מייד את המבט החודר, הגבות המורדות והפה הקפוץ - רגע לפני שהאקדח נשלף. אך כשהגיע לביתו ישב קלינט וניגן ג׳ז בפסנתר ולבסוף ניגש עם משקאות ביד ופרצוף חמימות ורגועות. ״אני רוצה את דירטי הארי, לא את סבא וולטון!״ אמרתי לו.

אני רוצה את דירטי הארי מאת ריקי שחם

אני רוצה את דירטי הארי

ריקי שחם

קריירת הצילום של אנדי גוטס החלה לפני למעלה משלושים שנה. במשך כל השנים האלו צילם אנדי את השמות הגדולים ביותר בתעשיית הבידור.

כשסמואל ל ג׳קסון הגיע לאולפנים, היה לבוש במכנסי ברמודה קצרות וחולצה בצבע כתום זרחני, עם כובע בייסבול לראשו. בזמן שאנדי סידר את התאורה חזר ג׳קסון מחדר ההלבשה לבוש כולו שחור ונראה כמו רוצח שכיר. 

כאשר קיבל אישור לצלם את טוני קרטיס בביתו בלאס וגאס, התרגש אנדי מהזכות לפגוש באחד מאליליו. הוא מעיד כי ספר את הימים עד הטיול לארצות הברית. יום לפני הנסיעה קיבל טלפון מקרטיס עצמו - ומיד היה בטוח כי הצילומים בוטלו. למעשה קרטיס אמר שהוא מצפה ליום הצילומים אך כיוון שאינו מרגיש בטוב היה שמח אם אנדי יוכל לצלם אותו עוד פעם אחת כמו אייקון. קרטיס נפטר ימים ספורים לאחר מכן. 

כאשר רצה לצלם את קלינט איסטווד, דמיין אנדי מייד את המבט החודר, הגבות המורדות והפה הקפוץ - רגע לפני שהאקדח נשלף. אך כשהגיע לביתו ישב קלינט וניגן ג׳ז בפסנתר ולבסוף ניגש עם משקאות ביד ופרצוף חמימות ורגועות. ״אני רוצה את דירטי הארי, לא את סבא וולטון!״ אמרתי לו.

לקריאה נוספת

קריירת הצילום של אנדי גוטס החלה לפני למעלה משלושים שנה. במשך כל השנים האלו צילם אנדי את השמות הגדולים ביותר בתעשיית הבידור.

כשסמואל ל ג׳קסון הגיע לאולפנים, היה לבוש במכנסי ברמודה קצרות וחולצה בצבע כתום זרחני, עם כובע בייסבול לראשו. בזמן שאנדי סידר את התאורה חזר ג׳קסון מחדר ההלבשה לבוש כולו שחור ונראה כמו רוצח שכיר. 

כאשר קיבל אישור לצלם את טוני קרטיס בביתו בלאס וגאס, התרגש אנדי מהזכות לפגוש באחד מאליליו. הוא מעיד כי ספר את הימים עד הטיול לארצות הברית. יום לפני הנסיעה קיבל טלפון מקרטיס עצמו - ומיד היה בטוח כי הצילומים בוטלו. למעשה קרטיס אמר שהוא מצפה ליום הצילומים אך כיוון שאינו מרגיש בטוב היה שמח אם אנדי יוכל לצלם אותו עוד פעם אחת כמו אייקון. קרטיס נפטר ימים ספורים לאחר מכן. 

כאשר רצה לצלם את קלינט איסטווד, דמיין אנדי מייד את המבט החודר, הגבות המורדות והפה הקפוץ - רגע לפני שהאקדח נשלף. אך כשהגיע לביתו ישב קלינט וניגן ג׳ז בפסנתר ולבסוף ניגש עם משקאות ביד ופרצוף חמימות ורגועות. ״אני רוצה את דירטי הארי, לא את סבא וולטון!״ אמרתי לו.

ריקי שחם

אני רוצה את דירטי הארי

ריקי שחם

next song

חזרה