hand scribbling

ריקי שחם פואטיקה, צילום, תרבות

רכבת המדבר

אורכה כמעט שני קילומטר - או מאתיים קרונות מסע. רכבת המדבר של מאוריטניה היא אחת מהארוכות והכבדות בעולם. הרכבת נבנתה ב1963 ונוסעת מדי יום בין מכרות הברזל ועד הים האטלנטי - מסע של קרוב לשמונה מאות קילומטר האורך כ13 שעות בכל כיוון. למרות שמטרתה העיקרית היא הובלת ברזל מהמכרות אל האוניות העוגנות מול החוף, כפריים רבים תופסים עליה טרמפ ליישובים נידחים באדמה הצחיחה.

הצלם האוסטרלי אדריאן גרין החל לחלום על לרכב על גבי רכבת זו לאחר ביקורו הראשון למאוריטניה בשנת 2015. לאחר שנים של התכוננות עשה מסע זה לבסוף.

לאחר המתנה של כ10 שעות בתחנת הרכבת, עלה הצלם עם ציוד צילום ושפע של מים. בכיוון מזרח קרונות המסע ריקים בעיקרם ורוב הנוסעים מנצלים זאת לרכב באוויר הפתוח. אדריאן חלק קרון עם משפחה שפרסה שטיח, התקינה תנור, ארון, ומיטה. ללא שרותים, ערמת חול בפינה היוותה תחליף לבני המשפחה.

רכבת המדבר מאת ריקי שחם

רכבת המדבר

ריקי שחם

אורכה כמעט שני קילומטר - או מאתיים קרונות מסע. רכבת המדבר של מאוריטניה היא אחת מהארוכות והכבדות בעולם. הרכבת נבנתה ב1963 ונוסעת מדי יום בין מכרות הברזל ועד הים האטלנטי - מסע של קרוב לשמונה מאות קילומטר האורך כ13 שעות בכל כיוון. למרות שמטרתה העיקרית היא הובלת ברזל מהמכרות אל האוניות העוגנות מול החוף, כפריים רבים תופסים עליה טרמפ ליישובים נידחים באדמה הצחיחה.

הצלם האוסטרלי אדריאן גרין החל לחלום על לרכב על גבי רכבת זו לאחר ביקורו הראשון למאוריטניה בשנת 2015. לאחר שנים של התכוננות עשה מסע זה לבסוף.

לאחר המתנה של כ10 שעות בתחנת הרכבת, עלה הצלם עם ציוד צילום ושפע של מים. בכיוון מזרח קרונות המסע ריקים בעיקרם ורוב הנוסעים מנצלים זאת לרכב באוויר הפתוח. אדריאן חלק קרון עם משפחה שפרסה שטיח, התקינה תנור, ארון, ומיטה. ללא שרותים, ערמת חול בפינה היוותה תחליף לבני המשפחה.

לקריאה נוספת

אורכה כמעט שני קילומטר - או מאתיים קרונות מסע. רכבת המדבר של מאוריטניה היא אחת מהארוכות והכבדות בעולם. הרכבת נבנתה ב1963 ונוסעת מדי יום בין מכרות הברזל ועד הים האטלנטי - מסע של קרוב לשמונה מאות קילומטר האורך כ13 שעות בכל כיוון. למרות שמטרתה העיקרית היא הובלת ברזל מהמכרות אל האוניות העוגנות מול החוף, כפריים רבים תופסים עליה טרמפ ליישובים נידחים באדמה הצחיחה.

הצלם האוסטרלי אדריאן גרין החל לחלום על לרכב על גבי רכבת זו לאחר ביקורו הראשון למאוריטניה בשנת 2015. לאחר שנים של התכוננות עשה מסע זה לבסוף.

לאחר המתנה של כ10 שעות בתחנת הרכבת, עלה הצלם עם ציוד צילום ושפע של מים. בכיוון מזרח קרונות המסע ריקים בעיקרם ורוב הנוסעים מנצלים זאת לרכב באוויר הפתוח. אדריאן חלק קרון עם משפחה שפרסה שטיח, התקינה תנור, ארון, ומיטה. ללא שרותים, ערמת חול בפינה היוותה תחליף לבני המשפחה.

ריקי שחם

רכבת המדבר

ריקי שחם

next song

חזרה