hand scribbling

ריקי שחם פואטיקה, צילום, תרבות

מאחורי העדשה
ריקי שחם

אידה ווימן בילתה את רוב שנותיה מתחת לרדאר, אך זה לא פגם בעבודתה. את תחילת עבודתה העבירה כנערת דואר בחדר עיתונות בשנות הארבעים. לאחר שלוש שנים הבינה שחדשות אינן בשבילה והיא נמשכה לכתבות תחקיר. את צילומה המקצועי הראשון מכרה למגזין לוק. באותה שנה פוטרה מעבודתה כיוון שהם העדיפו להעסיק גברים ששבו מהמלחמה. אידה המשיכה לצלם על סטים של סרטים בהוליווד למגזין לייף.

אידה נולדה בברונקס, ותמיד חיפשה דרכים להשתמש בצילומיה לתועלת חברתית. היא הבינה כי המוקד בצילומיה הוא הסיפור, ולא היא עצמה. היא מעולם לא קידמה עצמה או התרברבה בכשרונה.

מאחורי העדשה מאת ריקי שחם

מאחורי העדשה

ריקי שחם

אידה ווימן בילתה את רוב שנותיה מתחת לרדאר, אך זה לא פגם בעבודתה. את תחילת עבודתה העבירה כנערת דואר בחדר עיתונות בשנות הארבעים. לאחר שלוש שנים הבינה שחדשות אינן בשבילה והיא נמשכה לכתבות תחקיר. את צילומה המקצועי הראשון מכרה למגזין לוק. באותה שנה פוטרה מעבודתה כיוון שהם העדיפו להעסיק גברים ששבו מהמלחמה. אידה המשיכה לצלם על סטים של סרטים בהוליווד למגזין לייף.

אידה נולדה בברונקס, ותמיד חיפשה דרכים להשתמש בצילומיה לתועלת חברתית. היא הבינה כי המוקד בצילומיה הוא הסיפור, ולא היא עצמה. היא מעולם לא קידמה עצמה או התרברבה בכשרונה.

אידה ווימן בילתה את רוב שנותיה מתחת לרדאר, אך זה לא פגם בעבודתה. את תחילת עבודתה העבירה כנערת דואר בחדר עיתונות בשנות הארבעים. לאחר שלוש שנים הבינה שחדשות אינן בשבילה והיא נמשכה לכתבות תחקיר. את צילומה המקצועי הראשון מכרה למגזין לוק. באותה שנה פוטרה מעבודתה כיוון שהם העדיפו להעסיק גברים ששבו מהמלחמה. אידה המשיכה לצלם על סטים של סרטים בהוליווד למגזין לייף.

אידה נולדה בברונקס, ותמיד חיפשה דרכים להשתמש בצילומיה לתועלת חברתית. היא הבינה כי המוקד בצילומיה הוא הסיפור, ולא היא עצמה. היא מעולם לא קידמה עצמה או התרברבה בכשרונה.

ריקי שחם

מאחורי העדשה

ריקי שחם

next song

חזרה