hand scribbling

ריקי שחם פואטיקה, צילום, תרבות

הצלמת הראשונה
ריקי שחם

כריסטינה ברום היתה כבת ארבעים כאשר לימדה עצמה איך להשתמש במצלמה, פעולה יוצאת דופן בשנת 1903. היא קיבלה עזרה בפיתוח התמונות במרתף הפחם שלה, בהדפסת גלויות, תעשייה משגשגת באותה תקופה.

המיוחד בכריסטינה הוא כי היא היתה נושאת את מצלמתה ממקום למקום. נשים עם מצלמה היו נדירות, נשים עם מצלמה מחוץ לסטודיו לא היו בנמצא. כאשר היתה נדחפת, עם גובה של כמטר חמישים, בין שלל הגברים - היתה כריסטינה צלמת העיתונות הראשונה בתקופתה. כיוון שעיתונים עוד לא היו מסוגלים להדפיס תמונות, הגלויות היו דרך מרכזית בכדי להעביר חדשות. כריסטינה תיעדה את התנועה הסופרג׳יסטית באינטימיות אמהית כמעט.

הצלמת הראשונה מאת ריקי שחם

הצלמת הראשונה

ריקי שחם

כריסטינה ברום היתה כבת ארבעים כאשר לימדה עצמה איך להשתמש במצלמה, פעולה יוצאת דופן בשנת 1903. היא קיבלה עזרה בפיתוח התמונות במרתף הפחם שלה, בהדפסת גלויות, תעשייה משגשגת באותה תקופה.

המיוחד בכריסטינה הוא כי היא היתה נושאת את מצלמתה ממקום למקום. נשים עם מצלמה היו נדירות, נשים עם מצלמה מחוץ לסטודיו לא היו בנמצא. כאשר היתה נדחפת, עם גובה של כמטר חמישים, בין שלל הגברים - היתה כריסטינה צלמת העיתונות הראשונה בתקופתה. כיוון שעיתונים עוד לא היו מסוגלים להדפיס תמונות, הגלויות היו דרך מרכזית בכדי להעביר חדשות. כריסטינה תיעדה את התנועה הסופרג׳יסטית באינטימיות אמהית כמעט.

כריסטינה ברום היתה כבת ארבעים כאשר לימדה עצמה איך להשתמש במצלמה, פעולה יוצאת דופן בשנת 1903. היא קיבלה עזרה בפיתוח התמונות במרתף הפחם שלה, בהדפסת גלויות, תעשייה משגשגת באותה תקופה.

המיוחד בכריסטינה הוא כי היא היתה נושאת את מצלמתה ממקום למקום. נשים עם מצלמה היו נדירות, נשים עם מצלמה מחוץ לסטודיו לא היו בנמצא. כאשר היתה נדחפת, עם גובה של כמטר חמישים, בין שלל הגברים - היתה כריסטינה צלמת העיתונות הראשונה בתקופתה. כיוון שעיתונים עוד לא היו מסוגלים להדפיס תמונות, הגלויות היו דרך מרכזית בכדי להעביר חדשות. כריסטינה תיעדה את התנועה הסופרג׳יסטית באינטימיות אמהית כמעט.

ריקי שחם

הצלמת הראשונה

ריקי שחם

next song

חזרה