hand scribbling

ריקי שחם פואטיקה, צילום, תרבות

כל אחד גמד
ריקי שחם

בשנת 1949, בהיותו בן 16, זכה ברוס דיווידסון בפרס קודאק לצילום. רטרוספקטיבה של עבודותיו משנת 1955 ועד 2008 מוצגת בגרמניה. כחלק מזרם צלמים דוקומנטריים שפעלו בשנות ה-60 כמו דיאן ארבוס ולי פרידלנדר, עבודותיו הגדולות הראשונות ״החומות״ ו-״האלמנה ממונט-מרטר״ הציגו אמפתיה עמוקה וחוש קומפוזיציה חזק.

את ג׳ים ארמסטרונג, גמד שעבד בקרקס ניו ג׳רסי, צילם ברוס בעיקר לפני ואחרי שסיים ג׳ים את עבודתו. ״כולנו גמדים, פיסית, מנטלית, או רוחנית, בצילום של ג׳ים צילמתי את כולנו״ אמר ברוס בראיון למגזין אסקוויר בזמנו.

כל אחד גמד מאת ריקי שחם

כל אחד גמד

ריקי שחם

בשנת 1949, בהיותו בן 16, זכה ברוס דיווידסון בפרס קודאק לצילום. רטרוספקטיבה של עבודותיו משנת 1955 ועד 2008 מוצגת בגרמניה. כחלק מזרם צלמים דוקומנטריים שפעלו בשנות ה-60 כמו דיאן ארבוס ולי פרידלנדר, עבודותיו הגדולות הראשונות ״החומות״ ו-״האלמנה ממונט-מרטר״ הציגו אמפתיה עמוקה וחוש קומפוזיציה חזק.

את ג׳ים ארמסטרונג, גמד שעבד בקרקס ניו ג׳רסי, צילם ברוס בעיקר לפני ואחרי שסיים ג׳ים את עבודתו. ״כולנו גמדים, פיסית, מנטלית, או רוחנית, בצילום של ג׳ים צילמתי את כולנו״ אמר ברוס בראיון למגזין אסקוויר בזמנו.

בשנת 1949, בהיותו בן 16, זכה ברוס דיווידסון בפרס קודאק לצילום. רטרוספקטיבה של עבודותיו משנת 1955 ועד 2008 מוצגת בגרמניה. כחלק מזרם צלמים דוקומנטריים שפעלו בשנות ה-60 כמו דיאן ארבוס ולי פרידלנדר, עבודותיו הגדולות הראשונות ״החומות״ ו-״האלמנה ממונט-מרטר״ הציגו אמפתיה עמוקה וחוש קומפוזיציה חזק.

את ג׳ים ארמסטרונג, גמד שעבד בקרקס ניו ג׳רסי, צילם ברוס בעיקר לפני ואחרי שסיים ג׳ים את עבודתו. ״כולנו גמדים, פיסית, מנטלית, או רוחנית, בצילום של ג׳ים צילמתי את כולנו״ אמר ברוס בראיון למגזין אסקוויר בזמנו.

ריקי שחם

כל אחד גמד

ריקי שחם

next song

חזרה